Postillion Hotels Klantenservice

Postillion Rotterdam: small business meetings in een unieke setting

06/21/2017

Organiseert u een kleinschalige meeting? Combineer het beste uit twee werelden. Rustig binnen vergaderen, in een unieke historische setting. En dat middenin de beweeglijkheid en energie van de Rotterdamse binnenstad. Ontdek de vergadermogelijkheden van Postillion Convention Centre Rotterdam.

Het historische Beursgebouw, nabij het Beursplein en de Koopgoot, is de thuishaven van het WTC en Postillion Rotterdam. Dit rijksmonument kent een lange historie, die teruggaat tot de 16eeeuw. Hierdoor ademt de locatie nostalgie en sfeer uit. Er is altijd beweging in het gebouw, door de vele congressen en de tientallen gevestigde bedrijven. Minder bekend is dat deze locatie zich ook uitstekend leent voor kleinschaligere bijeenkomsten.

Elke ruimte is anders

De 38 unieke vergaderruimtes variëren in grootte en ambiance. Enkele voorbeelden: de lichte ‘Captains Room’, exclusieve ‘Diamond Room’ en industriële ‘Lloyds lobby’. Geen ruimte is hetzelfde. Allen zijn voorzien van state-of-the-art voorzieningen en naar wens in te richten. Een break? Samen lunchen? Neem plaats in brasserie Staal op de begane grond. Maar in de zomermaanden kiest u natuurlijk voor het gezellige stadsterras.